fredag 25 maj 2012

LCHF - smarrig tårta!


Har bakat en smarrig tårta från Annika Rognebys bok Bakglädje med LCHF!

Kanon go med vaniljsmörkräm i! Nästa gång blir det grädde, hallon och blåbär i!

Här kommer receptet, hämtat från Annikas bok!




Klicka på bilderna för att få upp större text..


Jag toppade tårtan med hallon och 70 % mörk choklad med hallon i!
Kika gärna in på Annikas kanon fina blogg!

Vet ni jag käkade faktiskt tårta till frukost. Insåg att den bara innehöll massa nyttigheter.
 Det var en ny upplevelse för mig!

Trevlig kväll/Anna

5 kommentarer:

  1. tjusig och inbjudande :)
    en bit till frukost....ja varför inte ;)

    SvaraRadera
  2. Å vad den ser goood ut!!!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hej! Har hittat till din blogg, allt ser så himla gott ut. Jag undrar när det står vanilj, vad menas det med? Är det vanilj stång?

    SvaraRadera
  4. Hej! Kul att du hittat hit!
    Jag använder mig av vanilj pulver! Pulver från vaniljstång!
    Finns på typ Ica!

    SvaraRadera